Ми працюємо відповідно до законодавства України:

Повернення товарів, які не підійшли з якихось причин протягом 14 днів

Повернення товару належної якості проводиться, якщо товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.

У який термін здійснюється оплата за повернутий товар?

Згідно з частиною 4 статті 12 закону України «Про захист прав споживачів» повернення сплачених коштів Покупцю здійснюється без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту надходження на склад товару, за умови додатка чека/розрахункового документа та заповненої заяви у поверненні товару та грошових коштів коштів

Які існують обмеження для повернення товару?

Поверненню не підлягає товар належної якості, якщо:

· відсутній чек/розрахунковий документ про придбання товару;

· пошкоджені заводські пломби, захисні плівки на товарі, ярлики, не збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: є механічні пошкодження, подряпини, потертості;

· розкрито упаковку товару, який знаходився в одноразовій (блістерній) упаковці;

· товар, який має сліди експлуатації;

· пошкоджена або відсутня оригінальна, цілісна упаковка товару та його комплектуючих, передбачена виробником;

· товар (лакофарбові матеріали) був затонований пігментами в колір на вибір замовника

· товар потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).