Ми працюємо відповідно до законодавства України:
Повернення товарів, які не підійшли з якихось причин протягом 14 днів
Повернення товару належної якості проводиться, якщо товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.
У який термін здійснюється оплата за повернутий товар?
Згідно з частиною 4 статті 12 закону України «Про захист прав споживачів» повернення сплачених коштів Покупцю здійснюється без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту надходження на склад товару, за умови додатка чека/розрахункового документа та заповненої заяви у поверненні товару та грошових коштів коштів
Які існують обмеження для повернення товару?
Поверненню не підлягає товар належної якості, якщо:
· відсутній чек/розрахунковий документ про придбання товару;
· пошкоджені заводські пломби, захисні плівки на товарі, ярлики, не збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: є механічні пошкодження, подряпини, потертості;
· розкрито упаковку товару, який знаходився в одноразовій (блістерній) упаковці;
· товар, який має сліди експлуатації;
· пошкоджена або відсутня оригінальна, цілісна упаковка товару та його комплектуючих, передбачена виробником;
· товар (лакофарбові матеріали) був затонований пігментами в колір на вибір замовника
· товар потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).